HPV a rozwój raka szyjki macicy – wczesne wykrycie wirusa może zapobiec chorobie

Co roku 3,2 tys. kobiet w Polsce dowiaduje się, że ma raka szyjki macicy. W wielu przypadkach za jego rozwój odpowiada wirus HPV, którego wykrycie na bardzo wczesnym etapie może zapobiec rozwojowi choroby. Kampania edukacyjna #TestujNieStresuj, której inicjatorem jest Ne...
24/7Communication z największą liczbą nominacji wśród agencji PR w Effie Awards Poland 2019

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Nagradza i promuje kampanie, które wyróżniają się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysokimi wynikami biznesowymi. W tym roku Jury konkursowe przyznało 94 nominacje w 23 kategoriach. Agencja 24/7Communic...
Dirk Aarts w jury SABRE Awards
Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, jako jedyny z Polski został powołany do jury SABRE Awards EMEA 2019.
24/7Communication wzmacnia kompetencje z zakresu public affairs
Do zespołu 24/7Communication dołączyła Joanna Rutkowska obejmując stanowisko Public Affairs Specialist. Joanna Rutkowska w strukturach 24/7Communication odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację strategii public affairs dla klientów agencji.
Ambasada Królestwa Niderlandów ponownie z 24/7Communication
W połowie czerwca agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z Ambasadą Królestwa Niderlandów w Warszawie. Kontrakt obejmuje realizację kampanii edukacyjno-informacyjnej dla osób poszukujących pracy w Holandii i jest kontynuacją zeszłorocznych działań.
Toyota Motor Manufacturing Poland z 24/7Communication

Z początkiem sierpnia 2018r. agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z Toyota Motor Manufacturing Poland. Kontrakt dotyczy kampanii employer brandingowej dla fabryki Toyoty w Jelczu-Laskowicach.
„Panie Kierowniku, co ja będę z tego miał?” - czyli 24/7Communication zaprasza na konferencję 24/7Talks
Już 29 marca w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji 24/7Talks. Tym razem tematem przewodnim spotkania będzie Employer Branding.  
24/7Communication dla MOWI
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierow...
24/7Communication dołącza do inicjatywy UN Global Compact
24/7Communication, jako jedyna polska agencja PR, zaangażowała się w międzynarodowy projekt Narodów Zjednoczonych Global Compact (UNGC). W liście intencyjnym skierowanym do António Guterres – Sekretarza Generalnego ONZ, Dirk Aarts – Partner Zarządzający 24/7Communication...
Oszczędzaj, ale nie na tym co ważne

Według badań i danych ekonomicznych* Polakom żyje się coraz lepiej. Wyższe zarobki, większa satysfakcja z pracy i poprawa jakości życia sprawiają, że chętniej i częściej wydajemy pieniądze. Wciąż jednak myślimy o zakorzenionym w polskiej kulturze zachowawczym podejściu d...
HPV a rozwój raka szyjki macicy – wczesne wykrycie wirusa może zapobiec chorobie

Co roku 3,2 tys. kobiet w Polsce dowiaduje się, że ma raka szyjki macicy. W wielu przypadkach za jego rozwój odpowiada wirus HPV, którego wykrycie na bardzo wczesnym etapie może zapobiec rozwojowi choroby. Kampania edukacyjna #TestujNieStresuj, której inicjatorem jest Ne...
24/7Communication z największą liczbą nominacji wśród agencji PR w Effie Awards Poland 2019

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Nagradza i promuje kampanie, które wyróżniają się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysokimi wynikami biznesowymi. W tym roku Jury konkursowe przyznało 94 nominacje w 23 kategoriach. Agencja 24/7Communic...
Dirk Aarts w jury SABRE Awards
Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, jako jedyny z Polski został powołany do jury SABRE Awards EMEA 2019.
24/7Communication wzmacnia kompetencje z zakresu public affairs
Do zespołu 24/7Communication dołączyła Joanna Rutkowska obejmując stanowisko Public Affairs Specialist. Joanna Rutkowska w strukturach 24/7Communication odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację strategii public affairs dla klientów agencji.
Ambasada Królestwa Niderlandów ponownie z 24/7Communication
W połowie czerwca agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z Ambasadą Królestwa Niderlandów w Warszawie. Kontrakt obejmuje realizację kampanii edukacyjno-informacyjnej dla osób poszukujących pracy w Holandii i jest kontynuacją zeszłorocznych działań.
Toyota Motor Manufacturing Poland z 24/7Communication

Z początkiem sierpnia 2018r. agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z Toyota Motor Manufacturing Poland. Kontrakt dotyczy kampanii employer brandingowej dla fabryki Toyoty w Jelczu-Laskowicach.
„Panie Kierowniku, co ja będę z tego miał?” - czyli 24/7Communication zaprasza na konferencję 24/7Talks
Już 29 marca w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji 24/7Talks. Tym razem tematem przewodnim spotkania będzie Employer Branding.  
24/7Communication dla MOWI
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierow...
24/7Communication dołącza do inicjatywy UN Global Compact
24/7Communication, jako jedyna polska agencja PR, zaangażowała się w międzynarodowy projekt Narodów Zjednoczonych Global Compact (UNGC). W liście intencyjnym skierowanym do António Guterres – Sekretarza Generalnego ONZ, Dirk Aarts – Partner Zarządzający 24/7Communication...
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.