Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
O marce OPPO
OPPO jest czołową w skali światowej marką smartfonów. Od premiery swojego pierwszego modelu „Smiley Face” w 2008 OPPO niestrudzenie dąży do synergii estetyki oraz innowacyjnych technologii. OPPO oferuje klientom szeroką gamę smartfonów z flagowymi seriami Find i R, systemem operacyjnym ColorOS, a także usługami internetowymi, takimi jak OPPO Cloud i OPPO+. OPPO działa w ponad 40 krajach i regionach, ma 6 instytutów badawczych, 4 ośrodki badawczo rozwojowe w różnych krajach oraz międzynarodowe centrum wzornicze w Londynie. Firma zatrudnia ponad 40 000 osób, których misją jest podnoszenie jakości życia klientów z całego świata.
OPPO w Polsce
Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.
O 24/7Communication
24/7Communication to wiodąca agencja PR, działająca zarówno w obszarze korporacyjnym, jak i brandowym. Jej główną siłą jest content, który porusza odbiorcę. Firma zajmuje się m.in. zarządzaniem reputacją, wizerunkiem marek, komunikacją kryzysową, działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. W ramach 24/7Studio agencja kompleksowo tworzy i realizuje produkcje. W gronie dotychczasowych klientów znalazły się takie marki, jak McDonald’s, P&G, Lidl, GE, Wedel, Heineken, 3M, Bosch, Warta ABB oraz ING.