Agencja 24/7Communication uzyskała certyfikat Great Place to Work™ przyznawany firmom, które tworzą wyjątkowe miejsca pracy. To prestiżowe wyróżnienie w pełni opiera się na bezpośrednich opiniach pracowników i potwierdza, że 24/7Communication jest miejscem pracy, w którym nadrzędną wartością jest zaufanie, a pracownicy czują się doceniani, zmotywowani i osiągają sukcesy zawodowe.

Od momentu założenia agencji 24/7Communication prawie 25 lat temu, włożyliśmy wiele wysiłku w budowanie wyjątkowej kultury organizacyjnej opartej na szacunku, inkluzywności i transparentności. Nawiązujemy długoterminowe relacje z naszym zespołem, wspólnie przechodząc przez te dobre, jak i te trudniejsze chwile. Tworzymy bezpieczne miejsce pracy, w którym ludzie mogą w pełni wykorzystywać swój potencjał zawodowy i zadbać o rozwój osobisty.
- skomentował Dirk Aarts, CEO 24/7Communication.
Nasza kultura organizacyjna #247WAY opiera się na trzech fundamentalnych wartościach: Always Progress, Always Reliable, Always Care. Budujemy przestrzeń, w której ludzie znajdują stabilizację i spełnienie – niezależnie od tego, czy są na początku swojej kariery, czy na zaawansowanym etapie rozwoju zawodowego. Wierzymy, że dalszy rozwój naszej unikalnej kultury organizacyjnej pozwoli nam na przyciągnięcie talentów i kontynuację naszego dynamicznego wzrostu.
- dodaje Anna Jarosławska, HR&People Manager w 24/7Communication.
O 24/7Communication:
24/7Communication jest niezależną, polską firmą doradztwa strategicznego w komunikacji PR. Od 2001 roku pomagamy organizacjom budować zaufanie i wprowadzać trwałe, zrównoważone zmiany. Oferujemy klientom kompleksowe wsparcie w komunikacji: od strategii komunikacji PR, komunikacji korporacyjnej, ESG i Sustainability, Public Affairs, crisis and issue management, po komunikację wewnętrzną, employer branding oraz content & digital marketing.
Nasi doradcy mają doświadczenie i wiedzę, która pozwala nam być partnerem wiodących firm w ramach czterech głównych specjalizacji: żywność, dobra konsumpcyjne i retail, technologia i e-commerce, energetyka i przemysł oraz zdrowie i farmaceutyki. Mamy zespół 247Flex obsługujący projekty w obszarze pozasektorowym, zespół odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i employer branding, rozwijamy praktykę doradczą w zakresie ESG and sustainability, public affairs oraz crisis and issue management. W ramach 247Studio prowadzimy studio streamingowe i emisyjne, w którym realizujemy projekty audiowizualne dla naszych klientów.
Jesteśmy partnerem PROI, globalnej organizacji zrzeszającej niezależne firmy Public Relations. Należymy również do Crisis Communications Network Europe, międzynarodowej sieci niezależnych agencji komunikacyjnych i consultingowych z Europy, świadczących doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Nasze projekty i kampanie są nagradzane w najważniejszych konkursach branżowych. W 2023 roku zdobyliśmy 8 nagród w konkursie Złote Spinacze, 4 Effie Awards oraz 3 nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy. Zostaliśmy Najlepszą Agencją PR 2023 roku w regionie EMEA wg PROI. Otrzymaliśmy tytuł Najlepszej Agencji PR 2024 roku w raporcie magazynu Media Marketing Polska. 24/7Communication to agencja, którą tworzą zaangażowani praktycy i eksperci w swoich dziedzinach. W jej DNA wpisane są: komfort współpracy, transparentność działań, elastyczność kompetencji i działanie zespołowe. Jako firma pomagająca klientom zdobywać zaufanie, traktujemy je priorytetowo. Jest ono podstawą funkcjonowania naszego zespołu #247WAY. Zawsze do przodu. Zawsze niezawodni. Zawsze z troską i szacunkiem dla innych.
Poznaj naszą agencję na www.247.com.pl
Kontakt dla mediów:
Patrycja Kosowska, Junior PR & Communication Manager
tel.: +48 508 617 839, e-mail: patrycja.kosowska@247.com.pl
O Certyfikacji Great Place To Work™
Certyfikacja Great Place To Work™ jest najbardziej rozpoznawalnym wyróżnieniem dla „pracodawcy z wyboru", do którego aspirują firmy. Jest to jedyne wyróżnienie oparte w całości na tym, co pracownicy mówią o swoich doświadczeniach w miejscu pracy. A konkretnie, czy konsekwentnie widzą swoje miejsce pracy jako takie, w którym relacje oparte są na zaufaniu.
Certyfikacja Great Place To Work™ jest uznawana na całym świecie zarówno przez pracowników, jak i pracodawców. Służy jako globalny benchmark przy identyfikowaniu i docenianiu wyjątkowych doświadczeń pracowników. Każdego roku ponad 18 000 firm w blisko 170 krajach ubiega się o certyfikat Great Place To Work™.
O Great Place To Work®
Great Place To Work® jest światowym autorytetem w dziedzinie kultury miejsca pracy. Naszą misją jest pomóc każdej organizacji stać się świetnym miejscem pracy dla wszystkich pracowników. Wyróżniamy firmy oraz dajemy ich liderom narzędzia do budowania spójnych i zdecydowanie pozytywnych doświadczeń pracowników, wspierając kulturę organizacyjną, która sprzyja rozwojowi biznesu, poprawia jakość życia i zmienia społeczeństwo na lepsze.
Nasze wyróżnienia i uznanie, które za nimi stoją, są najbardziej pożądane i szanowane na świecie za podnoszenie rangi marek pracodawców, dzięki czemu organizacje mogą przyciągnąć do siebie odpowiednich ludzi. Nasza autorska metodologia i platforma umożliwiają firmom realnie uchwycić, przeanalizować i zrozumieć doświadczenia wszystkich pracowników, a przełomowe badania pomagają budować kulturę, która uwalnia potencjał każdego pracownika i zatrzymuje w firmie talenty.
Nasi trenerzy, treści, którymi się dzielimy, oraz nasza społeczność łączą najodważniejszych liderów, śmiałe pomysły i innowacje w obszarze employee experience. Od 1992 roku Certyfikacja™, Listy Najlepszych Miejsc Pracy™ i globalne benchmarki stały się standardem w branży, za którym stoją dane pochodzące od ponad 100 milionów pracowników w 170 krajach na całym świecie.