Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Nagradza i promuje kampanie, które wyróżniają się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysokimi wynikami biznesowymi. W tym roku Jury konkursowe przyznało 94 nominacje w 23 kategoriach. Agencja 24/7Communication, wraz z klientami i partnerami projektowymi, otrzymała aż 4 nominacje. Na nagrodę mogą liczyć dwie kampanie dla McDonald’s oraz również dwie dla ING Banku Śląskiego.
- Zintegrowane działania komunikacyjne i współpraca między różnymi podmiotami realizującymi dany projekt dla klienta to podstawa skutecznych kampanii marketingowych. Jesteśmy dumni, że możemy pracować dla wyjątkowych marek, które dają nam przestrzeń do prowadzenia kampanii charakteryzujących się zrozumieniem aktualnych trendów i ewoluującego otoczenia branżowego. Jako przedstawiciele branży public relations, najbardziej cieszy nas fakt, że obszar ten jest coraz mocniej obecny w dyskusji o efektywności działań komunikacyjnych – a niewątpliwe taką platformą są nagrody Effie
– komentuje Paweł Modzelewski, Head of strategy w 24/7Communication.
24/7Communication to wiodąca agencja PR, działająca zarówno w obszarze korporacyjnym, jak i brandowym. Jej główną siłą jest content, który porusza odbiorcę. Firma zajmuje się m.in. zarządzaniem reputacją, wizerunkiem marek, komunikacją kryzysową, działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. W ramach 24/7Studio agencja kompleksowo tworzy i realizuje produkcje. W gronie dotychczasowych klientów znalazły się takie marki, jak McDonald’s, P&G, Lidl, GE, Wedel, Heineken, 3M, Bosch, Warta ABB oraz ING.