Katarzyna Jędrek-Giza awansowała na stanowisko Account Director w 24/7Communication

Z początkiem września br. Katarzyna Jędrek-Giza awansowała w strukturach agencji 24/7Communication i objęła stanowisko Account Director.
Łąki Łomży - wspólna inicjatywa marki Łomża i Fundacji Łąka

Projekt Łąki Łomży to połączona inicjatywa Fundacji Łąka i firmy Van Pur S.A., właściciela marki Łomża. Celem inicjatywy #ŁąkiŁomży jest propagowanie spokojnego, zrównoważonego i zdecydowanie wolniejszego trybu życia. Owocami ich wspólnej pracy jest przeniesienie klimatu...
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie nabyła biznes Costa Express w Polsce

Spółka Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zawarła umowę dotyczącą zakupu Costa Express, będącego częścią Costa Coffee w Polsce. To kolejny, ważny krok lidera rynku napojowego w realizacji wizji 24/7, zgodnie z którą firma oferuje swoim konsumentom napoje na każdą oka...
Łąka w centrum Katowic – w stolicy województwa śląskiego powstaje niecodzienny projekt – Łąki Łomży

Katowice 24.08.2021 r. – Dzisiaj w centrum Katowic pojawiła się Łąka Łomży. Połączona inicjatywa Fundacji Łąka i firmy Van Pur S.A., właściciela marki Łomża, zaowocowała przeniesieniem klimatu kwiatowych łąk, w formie zielonego zakątka, który na stałe zagości na katowick...
Frigo Logistics w gronie klientów 24/7Communication

Firma Frigo Logistics, będąca operatorem logistycznym produktów głęboko mrożonych, rozpoczęła długofalową współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication. 
Karolina Remiszewska i Emilia Maj wzmacniają grono managerów agencji 24/7Communication

W kwietniu br. agencja 24/7Communication powiększyła swoje grono managerów. Karolina Remiszewska i Emilia Maj, to doświadczone specjalistki, które dołączyły do Praktyki Retail and E-commerce oraz Dóbr Konsumenckich. Odpowiadają za kierowanie zespołami, tworzenie i realiz...
Lubella nowym klientem 24/7Communication

Marka Lubella, lider na rynku makaronów w Polsce oraz wiodący producent wyrobów zbożowych, od marca 2021 roku rozpoczął współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.  
Radosław Ciszewski szefem działu Public Affairs w 24/7Communication

Radosław Ciszewski został nowym szefem działu Public Affairs w agencji 24/7Communication. W ramach działań tej sekcji ekspert, wraz z zespołem, będzie odpowiedzialny za realizację złożonych projektów z zakresu współpracy z interesariuszami.
Xylem w gronie klientów 24/7Communication

Polski oddział Xylem, wiodącej światowej firmy zajmującej się technologami wodnymi, od stycznia 2021 roku rozpoczął długofalową współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Kobiety w IT zmieniają branżę od środka. Ruszył nabór do czwartej edycji Dare IT programu mentoringowego dla kobiet

Trwa nabór do kolejnej edycji programu Dare IT, w ramach którego 200 ekspertek z topowych firm technologicznych podzieli się wiedzą i doświadczeniem, by pomóc innym kobietom znaleźć pierwszą pracę w branży. Do tej pory, dzięki programowi, pracę w IT zaczęła ponad setka k...
Katarzyna Jędrek-Giza awansowała na stanowisko Account Director w 24/7Communication

Z początkiem września br. Katarzyna Jędrek-Giza awansowała w strukturach agencji 24/7Communication i objęła stanowisko Account Director.
Łąki Łomży - wspólna inicjatywa marki Łomża i Fundacji Łąka

Projekt Łąki Łomży to połączona inicjatywa Fundacji Łąka i firmy Van Pur S.A., właściciela marki Łomża. Celem inicjatywy #ŁąkiŁomży jest propagowanie spokojnego, zrównoważonego i zdecydowanie wolniejszego trybu życia. Owocami ich wspólnej pracy jest przeniesienie klimatu...
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie nabyła biznes Costa Express w Polsce

Spółka Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zawarła umowę dotyczącą zakupu Costa Express, będącego częścią Costa Coffee w Polsce. To kolejny, ważny krok lidera rynku napojowego w realizacji wizji 24/7, zgodnie z którą firma oferuje swoim konsumentom napoje na każdą oka...
Łąka w centrum Katowic – w stolicy województwa śląskiego powstaje niecodzienny projekt – Łąki Łomży

Katowice 24.08.2021 r. – Dzisiaj w centrum Katowic pojawiła się Łąka Łomży. Połączona inicjatywa Fundacji Łąka i firmy Van Pur S.A., właściciela marki Łomża, zaowocowała przeniesieniem klimatu kwiatowych łąk, w formie zielonego zakątka, który na stałe zagości na katowick...
Frigo Logistics w gronie klientów 24/7Communication

Firma Frigo Logistics, będąca operatorem logistycznym produktów głęboko mrożonych, rozpoczęła długofalową współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication. 
Karolina Remiszewska i Emilia Maj wzmacniają grono managerów agencji 24/7Communication

W kwietniu br. agencja 24/7Communication powiększyła swoje grono managerów. Karolina Remiszewska i Emilia Maj, to doświadczone specjalistki, które dołączyły do Praktyki Retail and E-commerce oraz Dóbr Konsumenckich. Odpowiadają za kierowanie zespołami, tworzenie i realiz...
Lubella nowym klientem 24/7Communication

Marka Lubella, lider na rynku makaronów w Polsce oraz wiodący producent wyrobów zbożowych, od marca 2021 roku rozpoczął współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.  
Radosław Ciszewski szefem działu Public Affairs w 24/7Communication

Radosław Ciszewski został nowym szefem działu Public Affairs w agencji 24/7Communication. W ramach działań tej sekcji ekspert, wraz z zespołem, będzie odpowiedzialny za realizację złożonych projektów z zakresu współpracy z interesariuszami.
Xylem w gronie klientów 24/7Communication

Polski oddział Xylem, wiodącej światowej firmy zajmującej się technologami wodnymi, od stycznia 2021 roku rozpoczął długofalową współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
1
2
3
4
5