Coca-Cola HBC Polska rozszerza ofertę produktów alkoholowych o kategorię whisky

Zgodnie ze strategią Coca-Cola HBC 24/7, która zakłada oferowanie konsumentom napojów na każdą okazję i porę dnia, firma poszerza swoją ofertę alkoholi z segmentu premium. Do portfolio dołączają dwie marki – pochodzący z Irlandii kraftowy Glendalough oraz nowość na europ...
Kto otrzyma tytuł najlepszego barmana? Przed nami finał konkursu KINLEY Mixology Club

Kilkumiesięczna przygoda w ramach pierwszej edycji konkursu KINLEY Mixology Club dobiega końca. Już 1 grudnia podczas finału w Syrenim Śpiewie poznamy zwycięzcę rywalizacji między barmanami – najlepsza piętnastka zawalczy o tytuł mistrza miksologii i nagrodę w wysokości ...
Karp? Śledź, a może makrela.

Trzy przepisy, którymi zachwycisz swoich gości na święta
164 kobiety w drodze po spełnienie marzenia i pierwszą pracę w branży IT

Ruszyła 4.edycja programu mentoringowego Dare IT
Local Heroes x Coca-Cola. Polska marka stworzyła kapsułową kolekcję sygnowaną kultowym logo

Local Heroes powraca z nową kolekcją. Linia stworzona w kooperacji z Coca-Cola to ukłon w stronę lat ‘90 i estetyki retro pin-up w nowoczesnym, minimalistycznym wydaniu. Kolekcja jest już dostępna globalnie!
Wystartowała kampania edukacyjna „Twoja pewność siebie. Twoje zasady” przygotowana przez 24/7Communication dla firmy Galderma

Właśnie ruszyła kampania edukacyjna „Twoja pewność siebie. Twoje zasady”, którą agencja 24/7Communication przygotowała dla firmy farmaceutycznej Galderma. Celem inicjatywy jest zachęcenie Polaków do szukania sposobów na zwiększenie pewności siebie i poprawę samooceny – b...
Dania z makreli pomogą wzmocnić odporność jesienią

Jesień kojarzy się nie tylko z pięknymi krajobrazami pełnymi kolorowych liści. Dla wielu osób to także szara rzeczywistość – i szczyt sezonu na większe i mniejsze infekcje. Aby zminimalizować ryzyko przeziębienia, zwłaszcza w tym niełatwym okresie należy zatem dbać o sie...
Coca-Cola HBC zobowiązuje się do osiągnięcia zerowej emisyjności netto do roku 2040

Coca-Cola HBC ogłasza dziś zobowiązanie, w ramach którego ma osiągnąć zerową emisję netto w całym łańcuchu wartości do 2040 roku. Obowiązujący cel działań oznaczać będzie redukcję emisji w całym łańcuchu wartości.
Zakłady Coca-Cola HBC w Polsce z najwyższymi światowymi wyróżnieniami za odpowiedzialne gospodarowanie wodą

Wszystkie zakłady Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie otrzymały wyróżnienia w ramach międzynarodowego standardu Alliance for Water Stewardship (AWS). Zakład w Tyliczu, który produkuje wody Kropla Beskidu i Kropla Delice, stał się pierwszym obiektem w Polsce, którego z...
Najlepszy barman wyłoniony! Znamy zwycięzcę finału konkursu KINLEY Mixology Club

Wielka miksologiczna przygoda pod patronatem marki KINLEY dobiegła końca. Po kilku miesiącach barmańskich wyzwań wyłoniony został mistrz koktajlowego rzemiosła – Dawid Pytkowski. Za nami niezapomniany finał.
Coca-Cola HBC Polska rozszerza ofertę produktów alkoholowych o kategorię whisky

Zgodnie ze strategią Coca-Cola HBC 24/7, która zakłada oferowanie konsumentom napojów na każdą okazję i porę dnia, firma poszerza swoją ofertę alkoholi z segmentu premium. Do portfolio dołączają dwie marki – pochodzący z Irlandii kraftowy Glendalough oraz nowość na europ...
Kto otrzyma tytuł najlepszego barmana? Przed nami finał konkursu KINLEY Mixology Club

Kilkumiesięczna przygoda w ramach pierwszej edycji konkursu KINLEY Mixology Club dobiega końca. Już 1 grudnia podczas finału w Syrenim Śpiewie poznamy zwycięzcę rywalizacji między barmanami – najlepsza piętnastka zawalczy o tytuł mistrza miksologii i nagrodę w wysokości ...
Karp? Śledź, a może makrela.

Trzy przepisy, którymi zachwycisz swoich gości na święta
164 kobiety w drodze po spełnienie marzenia i pierwszą pracę w branży IT

Ruszyła 4.edycja programu mentoringowego Dare IT
Local Heroes x Coca-Cola. Polska marka stworzyła kapsułową kolekcję sygnowaną kultowym logo

Local Heroes powraca z nową kolekcją. Linia stworzona w kooperacji z Coca-Cola to ukłon w stronę lat ‘90 i estetyki retro pin-up w nowoczesnym, minimalistycznym wydaniu. Kolekcja jest już dostępna globalnie!
Wystartowała kampania edukacyjna „Twoja pewność siebie. Twoje zasady” przygotowana przez 24/7Communication dla firmy Galderma

Właśnie ruszyła kampania edukacyjna „Twoja pewność siebie. Twoje zasady”, którą agencja 24/7Communication przygotowała dla firmy farmaceutycznej Galderma. Celem inicjatywy jest zachęcenie Polaków do szukania sposobów na zwiększenie pewności siebie i poprawę samooceny – b...
Dania z makreli pomogą wzmocnić odporność jesienią

Jesień kojarzy się nie tylko z pięknymi krajobrazami pełnymi kolorowych liści. Dla wielu osób to także szara rzeczywistość – i szczyt sezonu na większe i mniejsze infekcje. Aby zminimalizować ryzyko przeziębienia, zwłaszcza w tym niełatwym okresie należy zatem dbać o sie...
Coca-Cola HBC zobowiązuje się do osiągnięcia zerowej emisyjności netto do roku 2040

Coca-Cola HBC ogłasza dziś zobowiązanie, w ramach którego ma osiągnąć zerową emisję netto w całym łańcuchu wartości do 2040 roku. Obowiązujący cel działań oznaczać będzie redukcję emisji w całym łańcuchu wartości.
Zakłady Coca-Cola HBC w Polsce z najwyższymi światowymi wyróżnieniami za odpowiedzialne gospodarowanie wodą

Wszystkie zakłady Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie otrzymały wyróżnienia w ramach międzynarodowego standardu Alliance for Water Stewardship (AWS). Zakład w Tyliczu, który produkuje wody Kropla Beskidu i Kropla Delice, stał się pierwszym obiektem w Polsce, którego z...
1
2
3
4
5