ING najczęstszym wyborem wśród przedsiębiorców zakładających firmy przez bankowość elektroniczną

Zakładanie firmy online poprzez bankowość elektroniczną to droga, którą wybiera coraz więcej przedsiębiorców. Usługa dostępna od 2018 roku cieszy się sporym zainteresowaniem m.in. ze względu na prosty i szybki proces startu działalności, w którym pierwsze formalności uła...
Oszczędzaj, ale nie na tym co ważne

Według badań i danych ekonomicznych* Polakom żyje się coraz lepiej. Wyższe zarobki, większa satysfakcja z pracy i poprawa jakości życia sprawiają, że chętniej i częściej wydajemy pieniądze. Wciąż jednak myślimy o zakorzenionym w polskiej kulturze zachowawczym podejściu d...
HPV a rozwój raka szyjki macicy – wczesne wykrycie wirusa może zapobiec chorobie

Co roku 3,2 tys. kobiet w Polsce dowiaduje się, że ma raka szyjki macicy. W wielu przypadkach za jego rozwój odpowiada wirus HPV, którego wykrycie na bardzo wczesnym etapie może zapobiec rozwojowi choroby. Kampania edukacyjna #TestujNieStresuj, której inicjatorem jest Ne...
24/7Communication z największą liczbą nominacji wśród agencji PR w Effie Awards Poland 2019

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Nagradza i promuje kampanie, które wyróżniają się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysokimi wynikami biznesowymi. W tym roku Jury konkursowe przyznało 94 nominacje w 23 kategoriach. Agencja 24/7Communic...
Dirk Aarts w jury SABRE Awards
Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, jako jedyny z Polski został powołany do jury SABRE Awards EMEA 2019.
24/7Communication wzmacnia kompetencje z zakresu public affairs
Do zespołu 24/7Communication dołączyła Joanna Rutkowska obejmując stanowisko Public Affairs Specialist. Joanna Rutkowska w strukturach 24/7Communication odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację strategii public affairs dla klientów agencji.
Ambasada Królestwa Niderlandów ponownie z 24/7Communication
W połowie czerwca agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z Ambasadą Królestwa Niderlandów w Warszawie. Kontrakt obejmuje realizację kampanii edukacyjno-informacyjnej dla osób poszukujących pracy w Holandii i jest kontynuacją zeszłorocznych działań.
Toyota Motor Manufacturing Poland z 24/7Communication

Z początkiem sierpnia 2018r. agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z Toyota Motor Manufacturing Poland. Kontrakt dotyczy kampanii employer brandingowej dla fabryki Toyoty w Jelczu-Laskowicach.
„Panie Kierowniku, co ja będę z tego miał?” - czyli 24/7Communication zaprasza na konferencję 24/7Talks
Już 29 marca w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji 24/7Talks. Tym razem tematem przewodnim spotkania będzie Employer Branding.  
OPPO Polska z agencją 24/7Communication

Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
ING najczęstszym wyborem wśród przedsiębiorców zakładających firmy przez bankowość elektroniczną

Zakładanie firmy online poprzez bankowość elektroniczną to droga, którą wybiera coraz więcej przedsiębiorców. Usługa dostępna od 2018 roku cieszy się sporym zainteresowaniem m.in. ze względu na prosty i szybki proces startu działalności, w którym pierwsze formalności uła...
Oszczędzaj, ale nie na tym co ważne

Według badań i danych ekonomicznych* Polakom żyje się coraz lepiej. Wyższe zarobki, większa satysfakcja z pracy i poprawa jakości życia sprawiają, że chętniej i częściej wydajemy pieniądze. Wciąż jednak myślimy o zakorzenionym w polskiej kulturze zachowawczym podejściu d...
HPV a rozwój raka szyjki macicy – wczesne wykrycie wirusa może zapobiec chorobie

Co roku 3,2 tys. kobiet w Polsce dowiaduje się, że ma raka szyjki macicy. W wielu przypadkach za jego rozwój odpowiada wirus HPV, którego wykrycie na bardzo wczesnym etapie może zapobiec rozwojowi choroby. Kampania edukacyjna #TestujNieStresuj, której inicjatorem jest Ne...
24/7Communication z największą liczbą nominacji wśród agencji PR w Effie Awards Poland 2019

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Nagradza i promuje kampanie, które wyróżniają się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysokimi wynikami biznesowymi. W tym roku Jury konkursowe przyznało 94 nominacje w 23 kategoriach. Agencja 24/7Communic...
Dirk Aarts w jury SABRE Awards
Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, jako jedyny z Polski został powołany do jury SABRE Awards EMEA 2019.
24/7Communication wzmacnia kompetencje z zakresu public affairs
Do zespołu 24/7Communication dołączyła Joanna Rutkowska obejmując stanowisko Public Affairs Specialist. Joanna Rutkowska w strukturach 24/7Communication odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację strategii public affairs dla klientów agencji.
Ambasada Królestwa Niderlandów ponownie z 24/7Communication
W połowie czerwca agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z Ambasadą Królestwa Niderlandów w Warszawie. Kontrakt obejmuje realizację kampanii edukacyjno-informacyjnej dla osób poszukujących pracy w Holandii i jest kontynuacją zeszłorocznych działań.
Toyota Motor Manufacturing Poland z 24/7Communication

Z początkiem sierpnia 2018r. agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z Toyota Motor Manufacturing Poland. Kontrakt dotyczy kampanii employer brandingowej dla fabryki Toyoty w Jelczu-Laskowicach.
„Panie Kierowniku, co ja będę z tego miał?” - czyli 24/7Communication zaprasza na konferencję 24/7Talks
Już 29 marca w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji 24/7Talks. Tym razem tematem przewodnim spotkania będzie Employer Branding.  
1
2