Coca-Cola HBC zobowiązuje się do osiągnięcia zerowej emisyjności netto do roku 2040

Coca-Cola HBC ogłasza dziś zobowiązanie, w ramach którego ma osiągnąć zerową emisję netto w całym łańcuchu wartości do 2040 roku. Obowiązujący cel działań oznaczać będzie redukcję emisji w całym łańcuchu wartości.
Zakłady Coca-Cola HBC w Polsce z najwyższymi światowymi wyróżnieniami za odpowiedzialne gospodarowanie wodą

Wszystkie zakłady Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie otrzymały wyróżnienia w ramach międzynarodowego standardu Alliance for Water Stewardship (AWS). Zakład w Tyliczu, który produkuje wody Kropla Beskidu i Kropla Delice, stał się pierwszym obiektem w Polsce, którego z...
Rusza kampania promująca makrelę – Jakub Kuroń ambasadorem

W ostatnim kwartale 2021 r. w mediach, internecie oraz w przestrzeni miejskiej pojawi się nietypowa kampania. „Makrela superdobra” to projekt mający na celu promowanie spożywania makreli, która w Polsce wciąż znana jest głównie jako rodzaj wędzonej przekąski o dość ogran...
Coca-Cola przedstawia nową globalną platformę komunikacji

Marka wprowadza swoją nową globalną platformę Real Magic i ujawnia Hug, nową wizję ikonicznego logo Coca-Cola. W ramach platformy prezentuje pierwszą kampanię – One Coke Away From Each Other, w Polsce tłumaczoną jako Coca-Cola zbliża nas do siebie.
Już w najbliższą sobotę rusza Sprzątanie Świata

Już 18 września odbędzie się Międzynarodowy Dzień Sprzątania Świata – okazja do przypomnienia sobie i innym, że o swój dom należy dbać. Szczególnie, że planetę Ziemię mamy tylko jedną! W tym roku, organizatorem polskiej edycji World Clean-Up Day jest platforma Planet ...
Kobiety w IT zmieniają branżę od środka. Ruszył nabór do czwartej edycji Dare IT programu mentoringowego dla kobiet

Trwa nabór do kolejnej edycji programu Dare IT, w ramach którego 200 ekspertek z topowych firm technologicznych podzieli się wiedzą i doświadczeniem, by pomóc innym kobietom znaleźć pierwszą pracę w branży. Do tej pory, dzięki programowi, pracę w IT zaczęła ponad setka k...
Katarzyna Jędrek-Giza awansowała na stanowisko Account Director w 24/7Communication

Z początkiem września br. Katarzyna Jędrek-Giza awansowała w strukturach agencji 24/7Communication i objęła stanowisko Account Director.
Łąki Łomży - wspólna inicjatywa marki Łomża i Fundacji Łąka

Projekt Łąki Łomży to połączona inicjatywa Fundacji Łąka i firmy Van Pur S.A., właściciela marki Łomża. Celem inicjatywy #ŁąkiŁomży jest propagowanie spokojnego, zrównoważonego i zdecydowanie wolniejszego trybu życia. Owocami ich wspólnej pracy jest przeniesienie klimatu...
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie nabyła biznes Costa Express w Polsce

Spółka Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zawarła umowę dotyczącą zakupu Costa Express, będącego częścią Costa Coffee w Polsce. To kolejny, ważny krok lidera rynku napojowego w realizacji wizji 24/7, zgodnie z którą firma oferuje swoim konsumentom napoje na każdą oka...
Dania z makreli pomogą wzmocnić odporność jesienią

Jesień kojarzy się nie tylko z pięknymi krajobrazami pełnymi kolorowych liści. Dla wielu osób to także szara rzeczywistość – i szczyt sezonu na większe i mniejsze infekcje. Aby zminimalizować ryzyko przeziębienia, zwłaszcza w tym niełatwym okresie należy zatem dbać o sie...
Coca-Cola HBC zobowiązuje się do osiągnięcia zerowej emisyjności netto do roku 2040

Coca-Cola HBC ogłasza dziś zobowiązanie, w ramach którego ma osiągnąć zerową emisję netto w całym łańcuchu wartości do 2040 roku. Obowiązujący cel działań oznaczać będzie redukcję emisji w całym łańcuchu wartości.
Zakłady Coca-Cola HBC w Polsce z najwyższymi światowymi wyróżnieniami za odpowiedzialne gospodarowanie wodą

Wszystkie zakłady Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie otrzymały wyróżnienia w ramach międzynarodowego standardu Alliance for Water Stewardship (AWS). Zakład w Tyliczu, który produkuje wody Kropla Beskidu i Kropla Delice, stał się pierwszym obiektem w Polsce, którego z...
Rusza kampania promująca makrelę – Jakub Kuroń ambasadorem

W ostatnim kwartale 2021 r. w mediach, internecie oraz w przestrzeni miejskiej pojawi się nietypowa kampania. „Makrela superdobra” to projekt mający na celu promowanie spożywania makreli, która w Polsce wciąż znana jest głównie jako rodzaj wędzonej przekąski o dość ogran...
Coca-Cola przedstawia nową globalną platformę komunikacji

Marka wprowadza swoją nową globalną platformę Real Magic i ujawnia Hug, nową wizję ikonicznego logo Coca-Cola. W ramach platformy prezentuje pierwszą kampanię – One Coke Away From Each Other, w Polsce tłumaczoną jako Coca-Cola zbliża nas do siebie.
Już w najbliższą sobotę rusza Sprzątanie Świata

Już 18 września odbędzie się Międzynarodowy Dzień Sprzątania Świata – okazja do przypomnienia sobie i innym, że o swój dom należy dbać. Szczególnie, że planetę Ziemię mamy tylko jedną! W tym roku, organizatorem polskiej edycji World Clean-Up Day jest platforma Planet ...
Kobiety w IT zmieniają branżę od środka. Ruszył nabór do czwartej edycji Dare IT programu mentoringowego dla kobiet

Trwa nabór do kolejnej edycji programu Dare IT, w ramach którego 200 ekspertek z topowych firm technologicznych podzieli się wiedzą i doświadczeniem, by pomóc innym kobietom znaleźć pierwszą pracę w branży. Do tej pory, dzięki programowi, pracę w IT zaczęła ponad setka k...
Katarzyna Jędrek-Giza awansowała na stanowisko Account Director w 24/7Communication

Z początkiem września br. Katarzyna Jędrek-Giza awansowała w strukturach agencji 24/7Communication i objęła stanowisko Account Director.
Łąki Łomży - wspólna inicjatywa marki Łomża i Fundacji Łąka

Projekt Łąki Łomży to połączona inicjatywa Fundacji Łąka i firmy Van Pur S.A., właściciela marki Łomża. Celem inicjatywy #ŁąkiŁomży jest propagowanie spokojnego, zrównoważonego i zdecydowanie wolniejszego trybu życia. Owocami ich wspólnej pracy jest przeniesienie klimatu...
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie nabyła biznes Costa Express w Polsce

Spółka Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zawarła umowę dotyczącą zakupu Costa Express, będącego częścią Costa Coffee w Polsce. To kolejny, ważny krok lidera rynku napojowego w realizacji wizji 24/7, zgodnie z którą firma oferuje swoim konsumentom napoje na każdą oka...
1
2
3
4