164 kobiety w drodze po spełnienie marzenia i pierwszą pracę w branży IT

Ruszyła 4.edycja programu mentoringowego Dare IT
Local Heroes x Coca-Cola. Polska marka stworzyła kapsułową kolekcję sygnowaną kultowym logo

Local Heroes powraca z nową kolekcją. Linia stworzona w kooperacji z Coca-Cola to ukłon w stronę lat ‘90 i estetyki retro pin-up w nowoczesnym, minimalistycznym wydaniu. Kolekcja jest już dostępna globalnie!
Wystartowała kampania edukacyjna „Twoja pewność siebie. Twoje zasady” przygotowana przez 24/7Communication dla firmy Galderma

Właśnie ruszyła kampania edukacyjna „Twoja pewność siebie. Twoje zasady”, którą agencja 24/7Communication przygotowała dla firmy farmaceutycznej Galderma. Celem inicjatywy jest zachęcenie Polaków do szukania sposobów na zwiększenie pewności siebie i poprawę samooceny – b...
Dania z makreli pomogą wzmocnić odporność jesienią

Jesień kojarzy się nie tylko z pięknymi krajobrazami pełnymi kolorowych liści. Dla wielu osób to także szara rzeczywistość – i szczyt sezonu na większe i mniejsze infekcje. Aby zminimalizować ryzyko przeziębienia, zwłaszcza w tym niełatwym okresie należy zatem dbać o sie...
Coca-Cola HBC zobowiązuje się do osiągnięcia zerowej emisyjności netto do roku 2040

Coca-Cola HBC ogłasza dziś zobowiązanie, w ramach którego ma osiągnąć zerową emisję netto w całym łańcuchu wartości do 2040 roku. Obowiązujący cel działań oznaczać będzie redukcję emisji w całym łańcuchu wartości.
Zakłady Coca-Cola HBC w Polsce z najwyższymi światowymi wyróżnieniami za odpowiedzialne gospodarowanie wodą

Wszystkie zakłady Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie otrzymały wyróżnienia w ramach międzynarodowego standardu Alliance for Water Stewardship (AWS). Zakład w Tyliczu, który produkuje wody Kropla Beskidu i Kropla Delice, stał się pierwszym obiektem w Polsce, którego z...
Rusza kampania promująca makrelę – Jakub Kuroń ambasadorem

W ostatnim kwartale 2021 r. w mediach, internecie oraz w przestrzeni miejskiej pojawi się nietypowa kampania. „Makrela superdobra” to projekt mający na celu promowanie spożywania makreli, która w Polsce wciąż znana jest głównie jako rodzaj wędzonej przekąski o dość ogran...
Coca-Cola przedstawia nową globalną platformę komunikacji

Marka wprowadza swoją nową globalną platformę Real Magic i ujawnia Hug, nową wizję ikonicznego logo Coca-Cola. W ramach platformy prezentuje pierwszą kampanię – One Coke Away From Each Other, w Polsce tłumaczoną jako Coca-Cola zbliża nas do siebie.
Już w najbliższą sobotę rusza Sprzątanie Świata

Już 18 września odbędzie się Międzynarodowy Dzień Sprzątania Świata – okazja do przypomnienia sobie i innym, że o swój dom należy dbać. Szczególnie, że planetę Ziemię mamy tylko jedną! W tym roku, organizatorem polskiej edycji World Clean-Up Day jest platforma Planet ...
Karp? Śledź, a może makrela.

Trzy przepisy, którymi zachwycisz swoich gości na święta
164 kobiety w drodze po spełnienie marzenia i pierwszą pracę w branży IT

Ruszyła 4.edycja programu mentoringowego Dare IT
Local Heroes x Coca-Cola. Polska marka stworzyła kapsułową kolekcję sygnowaną kultowym logo

Local Heroes powraca z nową kolekcją. Linia stworzona w kooperacji z Coca-Cola to ukłon w stronę lat ‘90 i estetyki retro pin-up w nowoczesnym, minimalistycznym wydaniu. Kolekcja jest już dostępna globalnie!
Wystartowała kampania edukacyjna „Twoja pewność siebie. Twoje zasady” przygotowana przez 24/7Communication dla firmy Galderma

Właśnie ruszyła kampania edukacyjna „Twoja pewność siebie. Twoje zasady”, którą agencja 24/7Communication przygotowała dla firmy farmaceutycznej Galderma. Celem inicjatywy jest zachęcenie Polaków do szukania sposobów na zwiększenie pewności siebie i poprawę samooceny – b...
Dania z makreli pomogą wzmocnić odporność jesienią

Jesień kojarzy się nie tylko z pięknymi krajobrazami pełnymi kolorowych liści. Dla wielu osób to także szara rzeczywistość – i szczyt sezonu na większe i mniejsze infekcje. Aby zminimalizować ryzyko przeziębienia, zwłaszcza w tym niełatwym okresie należy zatem dbać o sie...
Coca-Cola HBC zobowiązuje się do osiągnięcia zerowej emisyjności netto do roku 2040

Coca-Cola HBC ogłasza dziś zobowiązanie, w ramach którego ma osiągnąć zerową emisję netto w całym łańcuchu wartości do 2040 roku. Obowiązujący cel działań oznaczać będzie redukcję emisji w całym łańcuchu wartości.
Zakłady Coca-Cola HBC w Polsce z najwyższymi światowymi wyróżnieniami za odpowiedzialne gospodarowanie wodą

Wszystkie zakłady Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie otrzymały wyróżnienia w ramach międzynarodowego standardu Alliance for Water Stewardship (AWS). Zakład w Tyliczu, który produkuje wody Kropla Beskidu i Kropla Delice, stał się pierwszym obiektem w Polsce, którego z...
Rusza kampania promująca makrelę – Jakub Kuroń ambasadorem

W ostatnim kwartale 2021 r. w mediach, internecie oraz w przestrzeni miejskiej pojawi się nietypowa kampania. „Makrela superdobra” to projekt mający na celu promowanie spożywania makreli, która w Polsce wciąż znana jest głównie jako rodzaj wędzonej przekąski o dość ogran...
Coca-Cola przedstawia nową globalną platformę komunikacji

Marka wprowadza swoją nową globalną platformę Real Magic i ujawnia Hug, nową wizję ikonicznego logo Coca-Cola. W ramach platformy prezentuje pierwszą kampanię – One Coke Away From Each Other, w Polsce tłumaczoną jako Coca-Cola zbliża nas do siebie.
Już w najbliższą sobotę rusza Sprzątanie Świata

Już 18 września odbędzie się Międzynarodowy Dzień Sprzątania Świata – okazja do przypomnienia sobie i innym, że o swój dom należy dbać. Szczególnie, że planetę Ziemię mamy tylko jedną! W tym roku, organizatorem polskiej edycji World Clean-Up Day jest platforma Planet ...
1
2
3
4
5