W czerwcu do zespołu agencji 24/7Communication dołączyła Barbara Wyszyńska, która objęła stanowisko Senior Account Managera w zespole dedykowanym pracy z klientami z obszaru Healthcare i Lidera Praktyki Healthcare. Nowa menadżer będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami komunikacji korporacyjnej dla Klientów agencji.
W 24/7 Communication budujemy od dłuższego czasu silne kompetencje sektorowe, aby oferować klientom wysokiej klasy ekspertyzę w ich obszarze specjalizacji. Dzięki tak doświadczonym konsultantom na pokładzie, jak Barbara, jesteśmy w stanie z sukcesem realizować najbardziej złożone i wymagające projekty. Bardzo się cieszę, że tak znakomita specjalistka dołączyła do naszego zespołu
– powiedziała Agata Zeman, Dyrektor Operacyjna w 24/7Communication.
24/7Communication to wiodąca agencja PR, działająca zarówno w obszarze korporacyjnym, jak i brandowym. Jej główną siłą jest content, który porusza odbiorcę. Firma zajmuje się m.in. zarządzaniem reputacją, wizerunkiem marek, komunikacją kryzysową, działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. W ramach 24/7Studio agencja kompleksowo tworzy i realizuje produkcje. W gronie dotychczasowych klientów znalazły się takie marki, jak McDonald’s, P&G, Lidl, GE, Wedel, Heineken, 3M, Bosch, Warta ABB oraz ING.