06/09/20
24/7Communication wzmacnia kompetencje w sektorze Healthcare
W czerwcu do zespołu agencji 24/7Communication dołączyła Barbara Wyszyńska, która objęła stanowisko Senior Account Managera w zespole dedykowanym pracy z klientami z obszaru Healthcare i Lidera Praktyki Healthcare. Nowa menadżer będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami komunikacji korporacyjnej dla Klientów agencji.
W 24/7 Communication budujemy od dłuższego czasu silne kompetencje sektorowe, aby oferować klientom wysokiej klasy ekspertyzę w ich obszarze specjalizacji. Dzięki tak doświadczonym konsultantom na pokładzie, jak Barbara, jesteśmy w stanie z sukcesem realizować najbardziej złożone i wymagające projekty. Bardzo się cieszę, że tak znakomita specjalistka dołączyła do naszego zespołu
-– powiedziała Agata Zeman, Dyrektor Operacyjna w 24/7Communication.
Barbara Wyszyńska to ekspertka komunikacji PR z niemal 15 letnim doświadczeniem w pracy dla sektora healthcare. Specjalizuje się w obszarze farmaceutycznym ze szczególnym uwzględnieniem rynku Rx oraz relacji z organizacjami pacjenckimi. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach public relations, jak i po stronie klienta – w dziale komunikacji w jednym z największych światowych koncernów biotechnologicznych Roche Polska. Pracowała w takich obszarach terapeutycznych jak: onkologia, wirusologia, neurologia czy choroby rzadkie, współpracując z kluczowymi organizacjami pacjenckimi i prowadząc działania komunikacyjne także w obszarze leków refundowanych. Zajmowała się również komunikacją wewnętrzną, raportowaniem CSR oraz działaniami z zakresu PR korporacyjnego.
W ostatnich latach była związana z agencją Konkret PR (obecnie Human Signs), w której wraz z zespołem prowadziła działania dla klientów z branży farmaceutycznej m.in. Ipsen Poland sp. z o.o., Sanofi-Genzyme czy organizacji pacjenckich takich jak Krajowe Forum na Rzecz Terapii Chorób Rzadkich Orphan.
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations.
24/7Communication to wiodąca agencja PR, działająca zarówno w obszarze korporacyjnym, jak i brandowym. Jej główną siłą jest content, który porusza odbiorcę. Firma zajmuje się m.in. zarządzaniem reputacją, wizerunkiem marek, komunikacją kryzysową, działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. W ramach 24/7Studio agencja kompleksowo tworzy i realizuje produkcje. W gronie dotychczasowych klientów znalazły się takie marki, jak McDonald’s, P&G, Lidl, GE, Wedel, Heineken, 3M, Bosch, Warta ABB oraz ING.
Karolina Limanówka