Trwa akcja ING Banku Śląskiego #zdalnidopomocy, której celem jest zainspirowanie młodych do pomocy i wsparcia bliskich w załatwieniu spraw online bez wychodzenia z domu.
- Sytuacja, w której się znaleźliśmy jest dla wszystkich nowa. W krótkim czasie bardzo wpłynęła na zmiany naszych potrzeb i aktywności. Dlatego tak ważne są teraz pozytywne bodźce, wsparcie i rzetelna informacja. Pomagamy naszym klientom w załatwianiu spraw bez wychodzenia z domu ale też zachęcamy ich aby wspierali w tym swoich bliskich. Nie chcemy aby ktokolwiek czuł się wykluczony. Wiemy, że internetowi właśnie teraz mogą pomóc tym mniej zdalnym. Dlatego do naszej akcji #zdalnidopomocy zaprosiliśmy znanych twórców i youtuberów. W naturalny sposób pokazują, jak być samodzielnym w świecie internetowym. Inspirują również innych do bycia pomocnym nawet jeśli jesteśmy daleko.
- powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
- reZi (prowadzi kanał gamingowy);
- Naruciak (publikuje parodie filmów i programów);
- Poszukiwacz (komentuje najbardziej popularne filmiki w internecie);
- Aleksandra Żuraw (publikuje materiały o tematyce kobiecej);
- Katarzyna Gandor (prowadzi kanał naukowy);
- Sylwia Lipka (publikuje lifestylowe vblogi);
- Adrianna Skon (publikuje filmiki pogadanki i testuje produkty).
- W czasach tak trudnych, jak obecne, pokrzepia mnie myśl, że za każdą akcją zawsze idzie proporcjonalna do niej reakcja. Nie możemy widzieć się z bliskimi, ale znajdujemy dziesiątki sposobów na pielęgnowanie relacji w inny sposób. Rzeczywistość buduje bariery, szczególnie trudne do pokonania dla osób starszych, nieobeznanych cyfrowo, ale pojawiają się inicjatywy, które umożliwiają im sprawne nawigowanie w tych nowych okolicznościach. Jeśli moja obecność w kampanii #zdalnidopomocy ma pomóc, chociażby jednej rodzinie w pokazaniu osobom starszym, jak ogarniać sprawy online, to nie zastanawiam się długo nad tym, czy do niej dołączyć.
– mówi Katarzyna Gandor.
- Tytuł: #zdalnidopomocy
- Start: 1.04.2020 r.
- Narzędzia: radio (RMF, ZET, Eska), www, video z influencerami, internet (digital i social media)
- Agencje: Brain, GONG, 24/7Communication
- Media: Mullen Lowe Media Hub