24/7Communication, jako jedyna polska agencja PR, zaangażowała się w międzynarodowy projekt Narodów Zjednoczonych Global Compact (UNGC). W liście intencyjnym skierowanym do António Guterres – Sekretarza Generalnego ONZ, Dirk Aarts – Partner Zarządzający 24/7Communication, zobowiązał się do respektowania dziesięciu zasad ustanowionych przez UN Global Compact i raportowania efektów działalności w obszarze zrównoważonego rozwoju.
- Zrównoważony rozwój od zawsze był wpisany w DNA naszej firmy. Oficjalne podpisanie się pod inicjatywą UNGC było naturalnym krokiem -
mówi Dirk Aarts, Partner Zarządzający 24/7Communication
Może nasze zobowiązanie jest jedynie kroplą w morzu potrzeb. Wierzymy jednak, że na drodze do zmieniania świata na lepsze dla nas i kolejnych pokoleń, każdy wkład, każdy wysiłek, mają znaczenie i może stać się kroplą, która drąży skałę
- dodaje.
- Konsumenci zwracający szczególną uwagę na zmiany klimatyczne, prawa człowieka i uczciwy handel stają się coraz ważniejszą grupą klientów, dlatego przestrzeganie przez firmy zasad zawartych w deklaracji UNGC jest tak istotne. Mamy nadzieję, że dzięki własnemu zaangażowaniu w inicjatywę, będziemy jeszcze bardziej wiarygodni w oczach naszych Klientów, gdy na etapie doradztwa strategicznego będziemy rekomendować wdrażanie celów zrównoważonego rozwoju -
mówi Rutkowska.
- Jednym z najważniejszych celów UN Global Compact jest zwiększenie ilości firm odpowiedzialnych, działających na rzecz zrównoważonego rozwoju. Zaangażowanie biznesu w działania społeczne jest niezbędnym elementem osiągnięcia celów zapisanych w Agendzie ONZ 2030 i polepszenia obecnej sytuacji na świecie. Cieszymy się, że 24/7Communication dołącza do globalnej inicjatywy oraz staje się jednym z interesariuszy, którzy – jak powiedziała Lise Kingo, CEO & Executive Director UNGC - przyczyniają się do tego, by zrobić rok 2019 „rokiem momentów przełomowych”.
24/7Communication to wiodąca agencja komunikacji zintegrowanej, działająca zarówno w obszarze korporacyjnym, jak i brandowym. Jej główną siłą jest content, który porusza odbiorcę. Firma zajmuje się m.in. zarządzaniem reputacją, wizerunkiem marek, komunikacją kryzysową, działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. W ramach 24/7Studio agencja kompleksowo tworzy i realizuje produkcje. W gronie dotychczasowych klientów znalazły się takie marki, jak McDonald’s, P&G, Lidl, GE, Wedel, Heineken, 3M, Bosch, Warta ABB oraz ING.
O United Nations Global Compact - największa na świecie inicjatywa skupiająca biznes działający na rzecz zrównoważonego rozwoju. Od momentu inauguracji w 2000 roku przez Sekretarza Generalnego ONZ Kofi Annana do Inicjatywy przystąpiło już ponad 13 500 członków ze 170 krajów.Global Compact Network Poland - Polska sieć United Nations Global Compact, uruchomiona w lipcu 2001 r. Z niezależnym sekretariatem administrowanym przez Fundację Global Compact Poland, jej misją jest promowanie i wspieranie wdrażania zasad UNGC oraz własnych inicjatyw w zakresie zrównoważonego rozwoju korporacyjnego z polskimi przedsiębiorstwami i przedstawiciele instytucjonalni.UN Global Compact: https://www.unglobalcompact.org/ Global Compact Network Poland: http://ungc.org.pl/