Zgodnie ze strategią Coca-Cola HBC 24/7, która zakłada oferowanie konsumentom napojów na każdą okazję i porę dnia, firma poszerza swoją ofertę alkoholi z segmentu premium. Do portfolio dołączają dwie marki – pochodzący z Irlandii kraftowy Glendalough oraz nowość na europejskim rynku whisky - kanadyjska Bearface, charakteryzująca się unikalnym sposobem produkcji.
INFORMACJE DODATKOWE: O FIRMACH SYSTEMU COCA-COLA: System firm Coca Cola w Polsce składa się z dwóch spółek: Coca Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Coca Cola HBC Polska Sp. Z o.o. Coca Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca Cola HBC Polska to oddział Coca Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. Wśród marek dostępnych na naszym rynku figurują: napoje gazowane Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coke Energy, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Kropla Delice, napoje energetyzujące Burn, Monster Energy i Predator oraz herbaty mrożone Fuzetea. Od lutego 2020 r. w ofercie dystrybucyjnej Coca-Cola HBC Polska znajdują się także wyroby alkoholowe: wódka Potocki, wódki Nemiroff Original, Nemiroff Delicat, Nemiroff Citron, Nemiroff Pear, Nemiroff De Luxe, Nemiroff De Luxe Honey Pepper, Nemiroff De Luxe Rested in Barell, Nemiroff De Luxe Bold Orange, Nemiroff De Luxe Burn Pear, Nemiroff De Luxe Wild Cranberry oraz produkty Campari: Cinzano Prosseco, Cinzano Asti, Cinzano Pinot Chardonay, Cinzano Pro Sprits, Cinzano Dry Edition, Cinzano Rose Sweet, Cinzano Vermuth Rosso, Cinzano Vermuth Bianco i Cinzano Vermuth Extra Dry, gin Bulldog, gin Bickens, tequila Espolon Reposado oraz Blanco oraz likiery Frangelico i Grand Manier Cord.
Firmy z systemu Coca Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych. Zatrudniają łącznie niemal 1800 osób. Od 2012 r. firmy zainwestowały w Polsce 1 mld zł. 92% produktów Coca Cola dostępnych na polskim rynku produkowanych jest w polskich fabrykach, zaś każda złotówka dochodu wygenerowana przez nas pomogła wytworzyć kolejne prawie 8,8 zł dochodu w gospodarce.