Real Magic to nie tylko slogan lub jednorazowa kampania. To długofalowa filozofia marki, która będzie kreować komunikację związaną ze znakiem towarowym Coca-Cola oraz wyznaczać jej kierunek.
Manolo Arroyo, dyrektor ds. Marketingu w The Coca-Cola Company
1. Poprzednia platforma to Taste The Feeling. 2. Na Polskim rynku nie odbędzie się polowanie na kody.
The Coca-Cola Company
to podmiot gospodarczy z branży napojów (total beverage company), która dystrubuuje swoje produkty na terenie ponad 200 krajów. Celem The Coca-Cola Company jest orzeźwienie i odmienienie świata. Dystrybuujemy wiele wartych miliardy dolarów marek w kilku kategoriach napojów na całym świecie. Nasze portfolio marek napojów gazowanych obejmuje takie napoje jak Coca-Cola, Sprite i Fanta. Nasze marki nawadniające, sportowe, kawowe i herbaciane to Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest i Ayataka. Nasze marki odżywek, soków, napojów mlecznych i roślinnych to Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife i AdeS. Nieustannie udoskonalamy nasze portfolio: od redukcji cukru w naszych napojach po wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów. Staramy się pozytywnie wpływać na życie ludzi, społeczności i całą naszą planetę przez uzupełnianie zapasów wody, recykling opakowań, zrównoważone praktyki pozyskiwania zasobów i redukcję emisji dwutlenku węgla w całym naszym łańcuchu wartości. Wraz z naszymi partnerami zajmującymi się butelkowaniem zatrudniamy ponad 700 000 osób, przyczyniając się do zwiększenia ekonomicznych możliwości w lokalnych społecznościach na całym świecie. Dowiedz się więcej na www.coca-colacompany.com i obserwuj nas w mediach społecznościowych (Twitter, Instagram, Facebook, LinkedIn).