Z początkiem września br. Katarzyna Jędrek-Giza awansowała w strukturach agencji 24/7Communication i objęła stanowisko Account Director.
Katarzyna z branżą PR związana jest od ponad dekady, w agencji 24/7Communication pracuje od 2013 roku. To doświadczona menadżerka i doradczyni w zakresie komunikacji korporacyjnej i produktowej. Odpowiadała za doradztwo wizerunkowe, w tym kryzysowe, dla polskich i międzynarodowych marek oraz firm. Jest specjalistką w zakresie employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz zrównoważonego rozwoju. Zarządza zespołem kilkunastu konsultantów, z którymi z sukcesem rozwija w ramach struktur agencyjnych praktykę dóbr konsumenckich oraz handlu detalicznego.
W nowej roli – jako Account Director – będzie odpowiadała za zarządzanie i rozwój strategicznych projektów komunikacji korporacyjnej oraz new business sektora FMCG, jak również nadzorowała i wspierała pracę zespołów klienckich w realizacji bieżących zadań.
W swojej karierze realizowała projekty m.in. dla: McDonald’s Polska, Coca-Cola Poland Services, Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie, Lidl Polska, Salony Agata, Maspex, Bosch, Groupe SEB.
Firma 24/7Communication powstała w 2001 roku, zlokalizowana jest w centrum Warszawy i zatrudnia 52 osoby. Agencja buduje reputację polskich i międzynarodowych firm korporacyjnych, była wielokrotnie nagradzana i uznawana za wiodącą firmę PR. Od 2010 roku 24/7Communication jest agencją partnerską w PROI, wiodącej na świecie sieci niezależnych agencji zajmujących się komunikacją. W 2018 roku agencja ta, jako pierwsza firma PR, dołączyła do IAB Polska, wprowadzając i promując cyfryzację branży.