W kwietniu br. agencja 24/7Communication powiększyła swoje grono managerów. Karolina Remiszewska i Emilia Maj, to doświadczone specjalistki, które dołączyły do Praktyki Retail and E-commerce oraz Dóbr Konsumenckich. Odpowiadają za kierowanie zespołami, tworzenie i realizację strategii, doradztwo, a także rozbudowę portfolio klientów.
![247_Karolina Remiszewska.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5815/assets/303566/large-fda6d2958c9e1e5abed812dae2ce2fcc.png)
![247_Emilia Maj.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5815/assets/303567/large-96a858e4f5aee0be93dbf37f27221cd6.png)
Nowe managerki wspierają zespoły swoją wiedzą i ekspertyzą, dzięki czemu możemy tworzyć i rekomendować naszym klientom najlepsze działania. Karolina i Emilia posiadają wieloletnie doświadczenie w branży Retail i FMCG, co wzmocniło jeszcze bardziej nasze kompetencje w tym obszarze. Dołączyły do nas nie tylko świetne specjalistki, ale także otwarte i już od pierwszych dni mocno zaangażowane kobiety – a to nas bardzo cieszy, bo właśnie tacy ludzie tworzą agencję 24/7Communication
mówi Agata Zeman, dyrektor zarządzająca 24/7Communication.
***
24/7Communication jest wiodącą agencją komunikacji zintegrowanej, oferująca kompleksową obsługę w zakresie doradztwa komunikacyjnego dzięki doświadczeniu, wiedzy i ekspertyzie kilkudziesięciu konsultantów. Według rankingu „Press”, to trzecia największa agencja PR w Polsce, posiadająca 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu reputacją i wizerunkiem marek, zajmująca się m.in. działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, komunikacją kryzysową, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. Agencja posiada również własne studio produkcyjno-kreatywne 247Studio. W gronie obecnych klientów 24/7Communication znajdują się takie marki, jak: McDonald’s, Lidl, GE, Warta, ING, Toyota, Wielton, Agata S.A.