Coca-Cola w Polsce rozpoczęła współpracę z agencją 24/7Communication. Agencja wesprze klienta w działaniach z zakresu komunikacji korporacyjnej.
Zespołem obsługującym klienta z ramienia 24/7Communication zarządza Katarzyna Jędrek-Giza, Group Account Manager. Agencja została wybrana w ramach przetargu.
O firmach z systemu Coca-Cola:
System firm Coca‑Cola w Polsce składa się z dwóch spółek: Coca‑Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Coca‑Cola HBC Polska Sp. z o.o. Coca‑Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca‑Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca‑Cola HBC Polska to oddział Coca‑Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca‑Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. Wśród marek dostępnych na naszym rynku figurują: napoje gazowane Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coke Energy, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napoje izotoniczne Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Kropla Delice, napoje energetyzujące Burn, Monster Energy i Predator, herbaty mrożone Fuzetea oraz napoje na bazie roślinnej AdeZ. Od lutego 2020 r. w ofercie dystrybucyjnej Coca-Cola HBC Polska znajdują się także wyroby alkoholowe: wódka Potocki, wódki Nemiroff Original, Nemiroff Delicat, Nemiroff Citron, Nemiroff Pear, Nemiroff De Luxe, Nemiroff De Luxe Honey Pepper, Nemiroff De Luxe Rested in Barell, Nemiroff De Luxe Bold Orange, Nemiroff De Luxe Burn Pear, Nemiroff De Luxe Wild Cranberry oraz produkty Campari: Cinzano Prosseco, Cinzano Asti, Cinzano Pinot Chardonay, Cinzano Pro Sprits, Cinzano Dry Edition, Cinzano Rose Sweet, Cinzano Vermuth Rosso, Cinzano Vermuth Bianco i Cinzano Vermuth Extra Dry, gin Bulldog, gin Bickens, tequila Espolon Reposado oraz Blanco oraz likiery Frangelico i Grand Manier Cord.
Firmy z systemu Coca‑Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych. Zatrudniają łącznie ponad 2 000 osób. Od 2012 r. firmy zainwestowały w Polsce 728 mln zł. 92% produktów Coca‑Cola dostępnych na polskim rynku produkowanych jest w polskich fabrykach, zaś 74% każdej złotówki wydanej na napoje Coca-Coli w Polsce zostaje w kraju.
24/7Communication jest wiodącą agencją komunikacji zintegrowanej, oferująca kompleksową obsługę w zakresie doradztwa komunikacyjnego dzięki doświadczeniu, wiedzy i ekspertyzie kilkudziesięciu konsultantów. Według rankingu „Press”, to trzecia największa agencja PR w Polsce, posiadająca 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu reputacją i wizerunkiem marek, zajmująca się m.in. działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, komunikacją kryzysową, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. Agencja posiada również własne studio produkcyjno-kreatywne 247Studio. W gronie obecnych klientów 24/7Communication znajdują się takie marki, jak: McDonald’s, Lidl, GE, Warta, ING, Toyota, Wielton, Agata S.A.