w T-Mobile,
Dla 24/7Communication wyrównywanie szans i równe traktowanie pracowników bez względu na płeć jest niezwykle ważne. Dbamy o rozwój i zachowanie równowagi w życiu zawodowym i prywatnym wszystkich członków zespołu, a tak się składa, że branża PR jest niezwykle sfeminizowana. Właśnie dlatego chcemy wykorzystać okazję, jaką jest Dzień Kobiet i rozpocząć dyskusję na temat kobiet w PR: zachęcić je do pełnego wykorzystania swojego potencjału oraz zainspirować branżę do równego traktowania płci
podkreśla Dirk Aarts, Managing Partner w 24/7Communication.
24/7Communication jest wiodącą agencją komunikacji zintegrowanej, oferująca kompleksową obsługę w zakresie doradztwa komunikacyjnego dzięki doświadczeniu, wiedzy i ekspertyzie kilkudziesięciu konsultantów. Według rankingu „Press”, to trzecia największa agencja PR w Polsce, posiadająca 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu reputacją i wizerunkiem marek, zajmująca się m.in. działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, komunikacją kryzysową, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. Agencja posiada również własne studio produkcyjno-kreatywne 247Studio. W gronie obecnych klientów 24/7Communication znajdują się takie marki, jak: McDonald’s, Lidl, GE, Warta, ING, Toyota, Wielton, Agata S.A.