Niewątpliwie wideo w coraz większym stopniu zastępuje nam słowo pisane, a w czasach pandemii dostrzegliśmy wiele korzyści i możliwości wynikających z komunikacji online. Miniony rok znacząco wpłynął na branżę PR i komunikację, zmieniając tym samym wykorzystywane narzędzia. Studio broadcastowe 24/7Communication jest zatem odpowiedzią na ewoluujące wciąż potrzeby rynku. Inhouse’owe studio zapewnia – nam i klientom – elastyczność, szybkość oraz komfort przygotowywanych materiałów.
wyjaśnia Dirk Aarts, Managing Partner w 24/7Communication.
24/7STUDIO oferuje szeroki zakres usług digitalowych, w tym nagrania wideo, realizacje live i formaty hybrydowe. W ramach naszych działań możemy m.in. przeprowadzić konferencję prasową, zorganizować launch produktu, czy spotkanie z mediami. Każde z tych działań może zostać zrealizowane na żywo, co daje możliwość interakcji z publicznością i umożliwia jednocześnie uczestnikom aktywną dyskusję. Tego typu realizację wpisują się w obecne trendy i rozwój narzędzi wideo
dodaje Filip Kożusznik, Head of 24/7 Studio w 24/7Communication.
***
24/7Communication jest wiodącą agencją komunikacji zintegrowanej, oferująca kompleksową obsługę w zakresie doradztwa komunikacyjnego dzięki doświadczeniu, wiedzy i ekspertyzie kilkudziesięciu konsultantów. Według rankingu „Press”, to trzecia największa agencja PR w Polsce, posiadająca 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu reputacją i wizerunkiem marek, zajmująca się m.in. działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, komunikacją kryzysową, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. Agencja posiada również własne studio produkcyjno-kreatywne 247Studio. W gronie obecnych klientów 24/7Communication znajdują się takie marki, jak: McDonald’s, Lidl, GE, Warta, ING, Toyota, Wielton, Agata S.A.