„Łączy nas coś więcej”, to hasło nowej aplikacji randkowej, która w 2022 roku z sukcesem weszła na polski rynek. W niespełna rok zarejestrowało się do niej już blisko 90 tys użytkowników. Platforma jest już dostępna w 12 krajach, zaczęła funkcjonować w 2001 roku we Francji a następnie zdobywała kolejne rynki europejskie. Marka Meetic należy do globalnej grupy Match Group, która w 21 krajach przyczyniła się już do blisko 30M spotkań. Za komunikację platformy na rynku polskim odpowiada agencja 24/7Communication.
Nowy portal randkowy, znany już w całej Europie, wspiera singli myślących podobnie, dając im szansę na spotkanie osób o zbliżonych zainteresowaniach i potrzebach. Innowacyjne funkcje, jak moderowane profile, video rozmowy, wizytówki audio czy tryby Incognito i Zen, dają dodatkowe poczucie bezpieczeństwa i swobodę randkowania w celu znalezienia osób z którymi będziemy cieszyć się życiem. Swą popularność pośród aplikacji zyskuje dzięki możliwości zdefiniowania czego poszukujemy, jednocześnie zapewniając sporo możliwości i inspiracji na wspólne spędzanie czasu.
Meetic jest otwarty na wszystkich użytkowników, ale ogromną popularność w Polsce zyskuje w grupie osób w wieku od 35 do 55 lat. To ponad 50 % obecnej na portalu społeczności. Na portalu jest podobna ilość kobiet i mężczyzn (49%/51%). Jego funkcje są dostosowane do potrzeb dojrzałych singli, którzy wiedzą czego chcą i szukają osób na zbliżonym poziomie życiowej aktywności. Meetic jest aplikacją z bezpłatną rejestracją, z płatnymi subskrypcjami. Innowacją na portalu stanowią video rozmowy, które są bezpiecznym i nowoczesnym sposobem na poznanie się bliżej zanim spotkamy się z kimś na żywo. Nowością na portalach randkowych są również tryby Incognito i Zen, oraz audio wizytówki, dzięki którym użytkownicy mogą poznać swój głos zanim zaczną ze sobą rozmawiać. To idealne rozwiązanie dla osób, które potrzebują w życiu czegoś więcej.
By dołączyć do społeczności Meetic wystarczy zarejestrować się poprzez stronę meetic.pl lub aplikację dostępną na telefony Android i iOS.
Obsługę komunikacyjną aplikacji na polskim rynku w drodze konkursu wygrała agencja 24/7Communication, która będzie odpowiadała za budowę wizerunku aplikacji w Polsce. W ramach działań komunikacyjnych znajdą się – media relations, współpraca z Influencerami i inne działania komunikacyjne. Z ramienia firmy projektem zarządza Marta Jechna, Account Director, a wykonawczo Karolina Kowalska, Project Manager. Współpraca projektowa zaplanowana jest na okres wdrożenia aplikacji na rynek polski z możliwością jej przedłużenia.
O Meetic
Meetic to serwis randkowy, dedykowany dojrzałym singlom, umożliwiający im znalezienie osób, które łączą wspólne doświadczenia i pasje życiowe. Meetic jest idealną platformą umożliwiającą użytkownikom znalezienie osób z tym samym podejściem do życia, wartości i aspiracji. Serwis randkowy, poprzez liczne kryteria wyszukiwania, rekomendacje profili i aktywności, oferuje wiele sposobów na spotkanie singli podobnych do nas.
24/7Communication jest wiodącą agencją komunikacji zintegrowanej, oferująca kompleksową obsługę w zakresie doradztwa komunikacyjnego dzięki doświadczeniu, wiedzy i ekspertyzie kilkudziesięciu konsultantów. Według rankingu „Press”, to trzecia największa agencja PR w Polsce, posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu reputacją
i wizerunkiem marek, zajmująca się m.in. działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, komunikacją kryzysową, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. Agencja posiada również własne studio produkcyjno-kreatywne 247Studio. W gronie obecnych klientów 24/7Communication znajdują się takie marki, jak: McDonald’s, Lidl, T-Mobile Polska, OPPO, GE, Toyota, Wielton, Siemens, EY.
i wizerunkiem marek, zajmująca się m.in. działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, komunikacją kryzysową, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. Agencja posiada również własne studio produkcyjno-kreatywne 247Studio. W gronie obecnych klientów 24/7Communication znajdują się takie marki, jak: McDonald’s, Lidl, T-Mobile Polska, OPPO, GE, Toyota, Wielton, Siemens, EY.
Dla mediów:
Karolina Kowalska / Project Manager / karolina.kowalska@247.com.pl / Tel.: +48 500 466 188