Wiodąca na rynku polskim agencja PR 24/7Communication rozbudowuje praktykę Environmental, Social, Governance (ESG). Do grona jej ekspertów dołączyła Gabriela Bar-Rutkowska, obejmując stanowisko Senior Communication Advisor / PA & Sustainability. Gabriela będzie odpowiedzialna za poszerzenie oferty agencji w tym obszarze oraz rozwój zakresu działań dla klientów.
ESG to nie trend, a obowiązek
Rzetelność, transparentność i zaufanie
Presja regulacyjna nie zniknie. Ważne jest, aby przepisy rzeczywiście wspierały bezpieczeństwo i konkurencyjność gospodarki. Powinny być one przemyślane, rozsądne i wypracowane z uwzględnieniem stanowisk wszystkich zainteresowanych. Na znaczeniu zyska opowieść o tym, co organizacje naprawdę robią dla ludzi i planety, poparta konkretnymi danymi i przykładami, które dzięki raportowaniu ESG będzie można łatwiej zweryfikować i porównać. I to jest właśnie moment, w którym Public Relations, Public Affairs i zrównoważony rozwój powinny połączyć swoje siły. Dzięki współpracy tych funkcji realny wpływ na otoczenie będzie zarówno przyczyną, jak i skutkiem efektywnej komunikacji – to takie podejście 360 stopni w komunikacji korporacyjnej.
Komentuje Gabriela Bar-Rutkowska Senior Communication Advisor / PA & Sustainability w 24/7Communication
Silny zespół ESG w 24/7Communication
Cieszymy się, że Gabriela po kilkunastu latach pracy po stronie Klienta dla różnych firm takich jak: Provident Polska, Coca-Cola Polska czy Tchibo, postanowiła dołączyć do grona naszych ekspertów w 24/7Communication. Jej ogromne doświadczenie i wiedza to dla nas i naszych Klientów cenna wartość. Warto dodać też, że ESG obecnie to „must have” w każdej organizacji, dosłownie społeczna licencja na działalność. Dlatego tym bardziej istotne jest odpowiednie rozumienie tych trzech obszarów: zrównoważonego rozwoju, PR’u i Public Affairs, a Gabriela ma imponującą wiedzę w tych tematach.
Mówi Agata Zeman, Managing Director w 24/7Communication
24/7Communication jest niezależną agencją Public Relations, zajmującą się tworzeniem strategicznej komunikacji, założoną w 2001 roku. Wspiera organizacje w zdobywaniu zaufania potrzebnego do wprowadzania trwałych, zrównoważonych zmian. Oferuje szerokie spektrum usług. Od relacji z mediami po zarządzanie reputacją i kryzysem. Od ESG po Public Affairs i komunikację wewnętrzną. Agencja posiada również własne studio produkcyjno-kreatywne 24/7STUDIO Content and Streaming. W gronie obecnych klientów 24/7Communication znajdują się takie marki, jak: McDonald’s Polska, Coca-Cola Polska, T-Mobile Polska, OPPO, Siemens Polska, Polpharma.